Belvilla ervaringen, nieuws & aanbiedingen

Vakantiehuizen
Belvilla ervaringen, nieuws & aanbiedingen
0,0
1
10
0

Belvilla is één van de grootste Europese spelers in Europa als het aankomt op vakantiehuizen vehuren. Jaarlijks zorgt Belvilla voor meer als 600.000 tevreden vakantiegangers welke vakantiehuizen boeken in verschillende landen als België, Nederland, Frankrijk, Italië en Spanje.

35 jaar geleden begon het avontuur van Belvilla met als doel om consumenten een onvergetelijke vakantie te bezorgen in unieke vakantiehuizen. Geen openingstijden van zwembaden, burn welke op je schoot zitten of gedeelde ruimtes. Belvilla geeft je vrijheid waar je optimaal kan genieten van je vakantie. Op dit moment bestaat het aanbod uit meer dan 25.000 vakantiehuizen verdeelt over 21 verschillende landen. Of je nou opzoek bent naar een vakantiehuis in Spanje met zwembad of een vakantiehuis in Nederland aan de kust. Eigenlijk alles wat je kan bedenken qua vakantiehuizen is bij Belvilla te vinden.

Kwaliteit van vakantiehuizen belangrijk

De kwaliteit van de vakantiehuizen is voor Belvilla ongelofelijk belangrijk. tenslotte hebben de meeste mensen maar een korte periode in het jaar vakantie en dan wil je wel dat alles naar wens is. De vakantiehuizen die aangeboden worden, zijn beoordeelt met strikte criteria. Deze beoordeling vind plaats door een specialist die de vakantiehuizen met zorg doorlopen. Samen met de huiseigenaren zorgt Belvilla voor een optimale vakantiebeleving. Daarbij speelt de feedback van de vakantieganger tevens een belangrijke rol.

Heb je ondanks de uitgebreide omschrijving toch nog vragen over een vakantiehuis dan kan je 24/7 je vraag kwijt bij Belvilla. Zowel online als telefonisch kan je jouw vragen stellen.

Belvilla voordelen

Natuurlijk is de kwaliteit waarmee de huizen worden gecontroleerd al een gigantisch voordeel. Maar in 2014 onderstreepte Belvilla het succes met verschillende prijzen als “Beste aanbieder van Vakantiehuizen” door Zoover en kregen ze ook een publieksprijs van Reisgraag. Het succes van de Zoover prijs wisten ze zelfs t/m 2017 vast te houden.

Daarnaast beschikt Belvilla natuurlijk ook over de nodige zekerheden zoals ANVR, SGR en calamiteitenfonds. Allemaal onderdelen waar jij als reiziger de vruchten van plukt als bijvoorbeeld het bedrijf failliet zou gaan of dat er onverwachts een noodtoestand ontstaan in het vakantieland. Daarnaast heeft het ook het Thuiswinkelwaarborg wat voor veilig online winkelen staat.

Gewijzigd op: <
Handig om te lezen!

Belvilla ervaringen

2020-07-17 07:52:44
0
3 maanden geleden
0 10 0
En maar wachten
6 juli: boeking gedaan voor een huisje in de ardennen, even gebeld of ik kadokaarten die te koop zijn op de website mag gebruiken voor die boeking. Dit zou moeten kunnen was het antwoord maar probeer het eerst met 1 kaart voor de aanbetaling voor het geval dat. Aanbetaling voldaan via kadokaart. Tweede kaart gekocht, kan niet worden verzilverd.
7 juli: gebeld over de kaart, ik zou terug gebeld worden want ze konden de kaart niet vinden in het systeem. Vrij snel teruggebeld of ik schermafbeeldingen van de kaart wilde mailen, er zou een fout in het systeem zitten.
8 juli: weer bellen, de medewerker zag de kaart en dat het bedrag ervan af was geschreven. Hij moest alleen gesynchroniseerd worden. Overnacht zou dit moeten zijn gebeurd.
9 juli: nog niets veranderd weer bellen. We maken een zoveelste case aan, even wachten.
11 juli: iemand aan de lijn en het verhaal klonk al bekend (Ja, ik bel de hele week al).Hij ging ernaar kijken. Later terug gebeld. Het is in orde alleen en is een probleem met de kadokaarten in het systeem want meer klanten hebben het. Mocht ik een betalingsherrinnering krijgen moest ik even bellen
Dan denk je het is klaar.....NOT.
13 juli: Toch nog niets veranderd in het systeem, uit voorzorg weer gebeld, Weer een case want ze vinden het nog steeds vreemd, geef het even tot donderdag dan zou het wel in orde moeten zijn.
16 juli: nog steeds níets veranderd dus weer bellen, krijg ik daar toch de meest onvriendelijke medewerkster aan de lijn. Dus nu ben ik nog niets verder.
Hoe moeilijk kan het zijn om een betalingsstatus te veranderen in voldaan als je ziet dat er betaald is en dan pas te gaan zoeken naar de fout in je systeem ipv je klant te laten hangen en steeds maar te laten wachten.
Geboekt bij